Lomailemme 4. - 24.1.2025
Loman aikana tulleet tilaukset toimitamme loman jälkeen tilausten saapumisjärjestyksessä.
Toimitusaika on 0 – 5 arkipäivää (ma-pe), ellei tuotteen tiedoissa muuta mainita. Tähän lisätään kuljetukseen kuluva aika, joka vaihtelee kuljetustavasta riippuen. Koko tilaus toimitetaan yhtenä lähetyksenä, pisimmän toimitusajan mukaisesti (joidenkin tuotteiden yhteydessä on ilmoitettu toimitusaika erikseen). Otamme toki huomioon asiakkaiden toiveet; kiiretapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä. Ennakkomaksulla maksettaessa toimitusaika lasketaan siitä päivästä, kun suoritus näkyy tilillämme.
XXS-paketti ja Lähellä paketti. Lähetys toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen. Kuljetusaika-arvio 1 - 3 arkipäivää (ma - pe). Lähetyksen kulkua voi seurata seurantakoodilla. Rahtivapausraja 150 €.
Kuljetusaika arviolta 3 - 5 arkipäivää (ma - pe). Max. koko 35 x 25 x 3 cm. Kevytseuranta. Isommat lähetykset lähetetään Matkahuollon Lähellä -pakettina.
Postipaketti alkaen 8,50 €
Kuljetusaika arviolta n. 1 - 3 arkipäivää (ma - pe). Yli 200 € tilauksiin ilmainen toimitus. Noutopisteen voi valita itse. Lähetyksen kulkua voi seurata seurantakoodilla.
Nouto Orivedeltä 0,00 €
Voit noutaa tuotteet Oriveden asemalta osoitteesta
Ensintie 3, 35100 Orivesi as. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun tuotteet ovat noudettavissa. HUOM! Noudosta on aina sovittava etukäteen puh. 0405599901 tai sähköpostitse.
Perille jaettava paketti alkaen 12,60 €
Kuljetusaika arviolta n. 1 - 2 arkipäivää (ma - pe). Lähetys toimitetaan perille vastaanottajan osoitteeseen. Postin Express-paketti ja Kotipaketti, sekä Matkahuollon Jakopaketti ja Kotijakelu. Lähetyksen seuranta.
Varaamme oikeuden muuttaa toimitustapaa, mikäli toimitus ei ole mahdollinen valitulla toimitustavalla.
Ota yhteyttä Ota yhteyttä -lomakkeella, mikäli lähetys ei ole saapunut viikon kuluttua toimitusvahvistuksesta. Ilmoita tilaus- ja toimitusvahvistuksesta ilmenevä tilausnumerosi nopeuttaaksesi asian käsittelyä.
Saat välittömästi tilauksen maksutiedot näytölle sekä viestinä sähköpostiisi vahvistettuasi tilauksen. (Ota yhteyttä, mikäli et saa tilausvahvistusta. Useimmiten tähän on syynä näppäilyvirhe sähköpostiosoitteessa, täysi sähköpostilaatikko tai viestin joutuminen roskapostikansioon.) Toimitusaika lasketaan siitä päivästä, kun maksu näkyy tilillämme.
Kaikki Paytrailin kautta tehdyt maksut kirjautuvat välittömästi maksetuksi verkkokaupassa.
OP, Nordea, NordeaBusiness, Danske Bank, POP-Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Älandsbanken, Handelsbanken, Aktia ja S-pankki
Visa, Visa Electron, MasterCard
MobilePay ja Siirto
OP-Lasku, Collector ja Jousto
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!
Tilaa nyt ja saat 30 päivää kulutonta maksuaikaa tilauksen lähetyspäivästä laskien.
Tai maksa osamaksulla useammassa erässä, jolloin saat ennen maksun vahvistamista laskelman kuukausierästä ja kokonaissummasta.
Klarnan kautta voit myös maksaa verkkopankkimaksuna.
Maksukulut 2,99 % tilauksen loppusummasta.
Tanssiva Lanka toimittaa tavaroita vain Suomessa.
Tanssivan Langan asiakkaan pitää olla täyttänyt 18 vuotta. Huoltajan tulee tehdä tilaukset alaikäisen puolesta.
Lue aina tuotteen tuotetiedot, sillä ne saattavat sisältää tärkeää tietoa tilauksen tekemiseen tai tuotteen käyttöönottoon, hoitoon ja huoltoon.
Tanssiva Lanka verkkokaupassa näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %.
Hinnat ilmoitetaan /kpl tai /m, ellei muuta mainita.
Tanssiva Lanka pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.
Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien.
Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Asiakas maksaa palautuksen.
Tilauksen toimitusvahvistuksesta löytyy linkki palautuslomakkeeseen.
Noutamattoman paketin palautuskuluja peritään 20 €, sekä vahingossa palautuneen paketin uudelleenlähetyksestä peritään 20 €.
Tuotteiden palautusoikeus ei koske asiakkaalle räätälöityjä, brodeerattuja, nimikoituja ja määrämittaan leikattuja (esim. kankaat ja nauhat) tuotteita eikä kirjontakuviotiedostoja (tuotteen luonteen vuoksi). Ongelmatilanteissa ota yhteyttä.
Yritysten, yhdistysten ja seurojen tilaukset ovat sitovia.
Tilatessasi brodeerauksia tuotteisiin (esim. pyyhkeet ja kasteliinat) lue aina tuotetiedot! Tuotetietoihin pääset esimerkiksi klikkaamalla tuotteen kuvaa. Tuotetiedot sisältävät olennaista tietoa tilauksen tekemiseen ja valintoihin. Tarkista myös valitsemasi tekstityypin jokainen tekstisi kirjain; jotkut kirjainmuodot voivat yllättää.
Asiakas on itse vastuussa oikeuksistaan tilaamiinsa omiin tikattaviin kuva- ja tekstibrodeerauksiin. (Esim. yritysten tuotemerkit ja logot.)
Tuotteilla, joihin asiakas valitsee itse brodeerauksen, ei ole palautusoikeutta (esim. brodeeratut pyyhkeet ja nimikoinnit aina). Tuotteilla, joissa brodeeraus on osa valmista tuotetta (esim. tyttöjen pellavamekot), on palautusoikeus 14 vrk tuotteen saapumisesta.
Kiireaikana brodeeraukset saattavat pidentää toimitusaikaa parilla päivällä. Kiiretapauksessa kannattaa kysäistä asiasta Ota yhteyttä
Joskus voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti pakettia vastaanottaessasi vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
Huomioithan että tuotekuvien värisävyt saattavat poiketa jonkin verran todellisuudesta.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan www.kuluttajariita.fi ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Ota rohkeasti yhteyttä Tanssivaan Lankaan, mikäli sinulla on kysyttävää tuotteistamme, palvelustamme tai muusta toiminnastamme. Vastaamme mahdollisimman pian ja autamme mielellämme. Tekstiviestit ja WhatsAppviestit eivät ole asiakaspalvelukanaviamme.
Tanssiva Lanka
y-tunnus: 1811790-1
Puhelin: 040 55 999 01