Toimitusaika 

Toimitusaika on 0 – 5 arkipäivää (ma-pe), ellei tuotteen tiedoissa muuta mainita. Tähän lisätään kuljetukseen kuluva aika, joka vaihtelee kuljetustavasta riippuen. Koko tilaus toimitetaan yhtenä lähetyksenä, pisimmän toimitusajan mukaisesti (joidenkin tuotteiden yhteydessä on ilmoitettu toimitusaika erikseen). Otamme toki huomioon asiakkaiden toiveet; kiiretapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä. Ennakkomaksulla maksettaessa toimitusaika lasketaan siitä päivästä, kun suoritus näkyy tilillämme.

Toimitustavat

Huom! Toimitustapa valitaan vasta kassasivulla, ostoskorilla näkyy vielä kaupan oletustoimitustapa. 

Matkahuolto XXS-paketti. 5,30 €

Lähetys toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen. Kuljetusaika-arvio 1 - 4 arkipäivää (ma - pe). Max. koko 45 x 25 x 3 cm.  Lähetyksen kulkua voi seurata seurantakoodilla. Isommat lähetykset lähetetään Matkahuollon pakettina.

Postin pikkupaketti, 6,30 €

Kuljetusaika arviolta 3 - 5 arkipäivää (ma - pe). Max. koko 35 x 25 x 3 cm. Kevytseuranta. Isommat lähetykset lähetetään Matkahuollon Lähellä -pakettina. 

Pakettitoimitus, alkaen 7,00 €
Kuljetusaika arviolta n. 1 - 3 arkipäivää (ma - pe). Tuotteet lähetetään Matkahuollon Lähellä pakettina, bussipakettina, Postin pakettina tai pakettiautomaattiin, lähetyksen kulkua voi seurata seurantakoodilla. Yli 140 € tilauksiin ilmainen toimitus. Noutopisteen voi valita itse. Lähetyksen seuranta.

Nouto Orivedeltä 0,00 €
Voit noutaa tuotteet Oriveden asemalta osoitteesta Ensintie 3, 35100 Orivesi as. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun tuotteet ovat noudettavissa. HUOM! Noudosta on aina sovittava etukäteen puh. 0405599901 tai sähköpostitse.

Perille jaettava paketti alkaen 12,00€
Kuljetusaika arviolta n. 1 - 2 arkipäivää (ma - pe). Lähetys toimitetaan perille vastaanottajan osoitteeseen. Postin Express-paketti ja Kotipaketti, sekä Matkahuollon Jakopaketti ja Kotijakelu. Lähetyksen seuranta.

Toimitus sähköisesti 0,00 €
Kirjontakuviotiedostot toimitetaan antamaanne sähköpostiosoitteeseen.

Varaamme oikeuden muuttaa toimitustapaa, mikäli toimitus ei ole mahdollinen valitulla toimitustavalla.

Ota yhteyttä  Ota yhteyttä -lomakkeella, mikäli lähetys ei ole saapunut viikon kuluttua  toimitusvahvistuksesta. Ilmoita tilaus- ja toimitusvahvistuksesta ilmenevä tilausnumerosi nopeuttaaksesi asian käsittelyä.

Maksutavat


Ennakkomaksu

Maksu etukäteen tilille. Saat välittömästi tilauksen maksutiedot näytölle sekä viestinä sähköpostiisi vahvistettuasi tilauksen. (Ota yhteyttä, mikäli et saa tilausvahvistusta. Useimmiten tähän on syynä näppäilyvirhe sähköpostiosoitteessa, täysi sähköpostilaatikko tai viestin joutuminen roskapostikansioon.) Toimitusaika lasketaan siitä päivästä, kun maksu näkyy tilillämme.

Suomen Verkkomaksut – Paytrail

Kaikki Paytrailin kautta tehdyt maksut kirjautuvat välittömästi maksetuksi verkkokaupassa.

Suomen Verkkomaksut – Paytrail: Verkkopankit

OP, Nordea, NordeaBusiness, Danske Bank, POP-Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Älandsbanken, Handelsbanken, Aktia ja S-pankki

Suomen Verkkomaksut – Paytrail: Korttimaksut

Visa, Visa Electron, MasterCard ja American Express

Suomen Verkkomaksut – Paytrail: Mobiilimaksu

MobilePay, Pivo ja Siirto

Suomen Verkkomaksut – Paytrail: Collector Lasku/Osamaksu

OP-Lasku, Collector ja Jousto

 Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!

Käyttöehdot

Tanssiva Lanka toimittaa tavaroita vain Suomessa.
Tanssivan Langan asiakkaan pitää olla täyttänyt 18 vuotta. Huoltajan tulee tehdä tilaukset alaikäisen puolesta. 

Lue aina tuotteen tuotetiedot, sillä ne saattavat sisältää tärkeää tietoa tilauksen tekemiseen tai tuotteen käyttöönottoon, hoitoon ja huoltoon. 

Hinnat

Tanssiva Lanka verkkokaupassa näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.
Hinnat ilmoitetaan /kpl tai /m, ellei muuta mainita.
Tanssiva Lanka pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

Palautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien.
Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Asiakas maksaa palautuksen.

Tilauksen toimitusvahvistuksesta löytyy linkki palautuslomakkeeseen.
Tuotteiden noutamatta jättäminen ei riitä, vaan palautuksesta on aina tehtävä palautusilmoitus. Noutamattoman paketin palautuskuluja peritään 20 €, sekä vahingossa palautuneen paketin uudelleenlähetyksestä peritään 20 €. 

Tuotteiden palautusoikeus ei koske asiakkaalle räätälöityjä, brodeerattuja, nimikoituja ja määrämittaan leikattuja (esim. kankaat ja nauhat) tuotteita eikä kirjontakuviotiedostoja (tuotteen luonteen vuoksi). Ongelmatilanteissa ota yhteyttä.

Yritysten, yhdistysten ja seurojen tilaukset ovat sitovia.

Brodeeraukset

Tilatessasi brodeerauksia tuotteisiin (esim. pyyhkeet ja kasteliinat) lue aina tuotetiedot! Tuotetietoihin pääset esimerkiksi klikkaamalla tuotteen kuvaa. Tuotetiedot sisältävät olennaista tietoa tilauksen tekemiseen ja valintoihin. Tarkista myös valitsemasi tekstityypin jokainen tekstisi kirjain; jotkut kirjainmuodot voivat yllättää.

Mikäli valitset tuotteeseen vahingossa lisämaksullisen brodeerauksen, vaikka et halua brodeerausta, annamme lisämaksun arvoisen alennuskoodin seuraavaa tilausta varten.

Asiakas on itse vastuussa oikeuksistaan tilaamiinsa omiin tikattaviin kuva- ja tekstibrodeerauksiin. (Esim. yritysten tuotemerkit ja logot.) 
Emme tikkaa loukkaavia tai rasistisia tekstejä. 

Tuotteilla, joihin asiakas valitsee itse brodeerauksen, ei ole palautusoikeutta (esim. brodeeratut pyyhkeet ja nimikoinnit aina). Tuotteilla, joissa brodeeraus on osa valmista tuotetta (esim. tyttöjen pellavamekot), on palautusoikeus 14 vrk tuotteen saapumisesta.

Kiireaikana brodeeraukset saattavat pidentää toimitusaikaa parilla päivällä. Kiiretapauksessa kannattaa kysäistä asiasta Ota yhteyttä

Kuljetuksessa vaurioitunut lähetys

Joskus voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti pakettia vastaanottaessasi vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Verkkokaupan tuotekuvien värisävyt

Huomioithan että tuotekuvien värisävyt saattavat poiketa jonkin verran todellisuudesta.

Muuta

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan www.kuluttajariita.fi  ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Lisätiedot

Ota rohkeasti yhteyttä Tanssivaan Lankaan, mikäli sinulla on kysyttävää tuotteistamme, palvelustamme tai muusta toiminnastamme. Vastaamme mahdollisimman pian ja autamme mielellämme.

Tanssiva Lanka
y-tunnus: 1811790-1
Puhelin: 040 55 999 01